Rat CIA verkkokaupan toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.6.2020 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Tuotteita myy Ratsia.fi (y-tunnus 975131-0). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen ja maksutavat

Tilaaminen tapahtuu ratsia.fi verkkokaupassa. 

Maksutapoina yleisimmät verkkopankit, luottokortit, lasku sekä osamaksu. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oy. Lue lisää maksutavoista..

Asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä, osoitteensa, sähköpostinsa ja puhelinnumeronsa tilauksen yhteydessä. Jos jokin vaadituista tiedoista puuttuu, tilaus perutaan ilman erillistä ilmoitusta. Asiakas on vastuussa tietojen oikeellisuudesta, joten tarkistathan, ettei näppäily- tai kirjoitusvirheitä eksy tietoihin!

Sähköposti tarvitaan tilausvahvistusta varten. Vahvistus lähtee asiakkaalle, kun tilaus on onnistunut. Jos et saa vahvistusta, tilauksessa meni jotain pieleen tai vahvistus on roskapostikansiossa. Jos käy niin, ettemme pysty toimittamaan tilausta tai osaa siitä, olemme asiakkaaseen sähköpostitse yhteydessä.

Puhelinnumero tarvitaan saapumisilmoitusta varten.


Toimitus

Toimitamme tilaukset varastostamme 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tuotteen hinta sisältää toimituskulut.

Pienlähetykset lähetämme suoraan asiakkaan osoitteeseen, isommat lähetykset asiakkaan osoitteen perusteella lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen / pakettiautomaattiin.

Nouda paketti 7 vuorokauden kuluessa saapumisilmoituksesta. Laskutamme noutamatta jätetystä paketista edestakaisia toimituskuluja 10€.

Mikäli asiakas tekee useamman tilauksen peräjälkeen, yhdistämme tilaukset ne huomatessamme. Ylimääräisiä toimituskuluja ei hyvitetä.


Palauttaminen

Tilauksen tai osan siitä voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun paketin vastaanotti, jos tuotetta ei ole otettu käyttöön/sisäpakkausta avattu. Sinun tulee olla meihin ensin yhteydessä, jotta saat palautusta varten tarvittavat tiedot. Asiakas vastaa palautuskuluista. Veloitamme palautuksesta 5,95€, mikäli palautuksen tekee asiakaspalautustunnustamme hyödyntäen (tunnuksen saat asiakaspalvelustamme info@ratsia.fi). Palautuskulut vähennetään hyvityksestä. Vaihtoehtoisesti asiakas voi maksaa palautuksen suoraan Postille heidän hinnastonsa mukaisesti näin halutessaan - Saat palautusosoitteemme myös olemalla ensin yhteydessä asiakaspalveluumme.

Pyydä palautuksesta kuitti ja säilytä se, kunnes olemme käsitelleet palautuksesi!

Hyvitys hoidetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilausta tehdessään.


Vahingoittunut paketti / väärä toimitus / viallinen tuote

Jos vastaanotit rikkinäisen tai epäsiistin paketin, reklamoi asiasta heti vastaanottohetkellä taholle, jolta paketin noudit.

Jos paketti sisältää virheellisesti toimitettuja tuotteita, tulee sinun olla yhteydessä meihin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta!

Jos vastaanotit viallisen tuotteen, ole meihin heti yhteydessä sähköpostitse.

Huom: Reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, tuotteen käytöstä tai ulkoisten tekijöiden aiheuttamia vahinkoja.

Tilanteissa, joissa yhteisymmärrystä ei saavuteta, kannattaa olla yhteydessä kuluttajaviranomaiseen >>>


Muuta

Pidätämme oikeuden katkaista asiakkuus, jos asiakas palauttaa paljon tilaamiaan tuotteita tai jättää huomiotta palautusehdot.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua voimassa oleviin ehtoihin aina tilauksen tehdessään.



Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Toimitusehdot

Voimassa 1.6.2020 alkaen.

Yleistä verkkokaupasta

Tuotteita myy Ratsia.fi (y-tunnus 975131-0). Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin.

Tilaaminen ja maksutavat

Tilaaminen tapahtuu ratsia.fi verkkokaupassa. 

Maksutapoina yleisimmät verkkopankit, luottokortit, lasku sekä osamaksu. Maksunvälittäjänä toimii Paytrail Oy. Lue lisää maksutavoista..

Asiakkaan tulee ilmoittaa nimensä, osoitteensa, sähköpostinsa ja puhelinnumeronsa tilauksen yhteydessä. Jos jokin vaadituista tiedoista puuttuu, tilaus perutaan ilman erillistä ilmoitusta. Asiakas on vastuussa tietojen oikeellisuudesta, joten tarkistathan, ettei näppäily- tai kirjoitusvirheitä eksy tietoihin!

Sähköposti tarvitaan tilausvahvistusta varten. Vahvistus lähtee asiakkaalle, kun tilaus on onnistunut. Jos et saa vahvistusta, tilauksessa meni jotain pieleen tai vahvistus on roskapostikansiossa. Jos käy niin, ettemme pysty toimittamaan tilausta tai osaa siitä, olemme asiakkaaseen sähköpostitse yhteydessä.

Puhelinnumero tarvitaan saapumisilmoitusta varten.


Toimitus

Toimitamme tilaukset varastostamme 2-5 arkipäivän kuluessa tilauksesta. Tuotteen hinta sisältää toimituskulut.

Pienlähetykset lähetämme suoraan asiakkaan osoitteeseen, isommat lähetykset asiakkaan osoitteen perusteella lähimpään Matkahuollon noutopisteeseen / pakettiautomaattiin.

Nouda paketti 7 vuorokauden kuluessa saapumisilmoituksesta. Laskutamme noutamatta jätetystä paketista edestakaisia toimituskuluja 10€.

Mikäli asiakas tekee useamman tilauksen peräjälkeen, yhdistämme tilaukset ne huomatessamme. Ylimääräisiä toimituskuluja ei hyvitetä.


Palauttaminen

Tilauksen tai osan siitä voi palauttaa 14 vuorokauden kuluessa siitä, kun paketin vastaanotti, jos tuotetta ei ole otettu käyttöön/sisäpakkausta avattu. Sinun tulee olla meihin ensin yhteydessä, jotta saat palautusta varten tarvittavat tiedot. Asiakas vastaa palautuskuluista. Veloitamme palautuksesta 5,95€, mikäli palautuksen tekee asiakaspalautustunnustamme hyödyntäen (tunnuksen saat asiakaspalvelustamme info@ratsia.fi). Palautuskulut vähennetään hyvityksestä. Vaihtoehtoisesti asiakas voi maksaa palautuksen suoraan Postille heidän hinnastonsa mukaisesti näin halutessaan - Saat palautusosoitteemme myös olemalla ensin yhteydessä asiakaspalveluumme.

Pyydä palautuksesta kuitti ja säilytä se, kunnes olemme käsitelleet palautuksesi!

Hyvitys hoidetaan samalla maksutavalla, jota asiakas käytti tilausta tehdessään.


Vahingoittunut paketti / väärä toimitus / viallinen tuote

Jos vastaanotit rikkinäisen tai epäsiistin paketin, reklamoi asiasta heti vastaanottohetkellä taholle, jolta paketin noudit.

Jos paketti sisältää virheellisesti toimitettuja tuotteita, tulee sinun olla yhteydessä meihin viimeistään 14 vuorokauden kuluessa paketin vastaanottamisesta!

Jos vastaanotit viallisen tuotteen, ole meihin heti yhteydessä sähköpostitse.

Huom: Reklamaatio-oikeus ei kata tuotteen käyttötarkoitukseen sopimattomasta käytöstä aiheutuneita vahinkoja, tuotteen käytöstä tai ulkoisten tekijöiden aiheuttamia vahinkoja.

Tilanteissa, joissa yhteisymmärrystä ei saavuteta, kannattaa olla yhteydessä kuluttajaviranomaiseen >>>


Muuta

Pidätämme oikeuden katkaista asiakkuus, jos asiakas palauttaa paljon tilaamiaan tuotteita tai jättää huomiotta palautusehdot.

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan tulee tutustua voimassa oleviin ehtoihin aina tilauksen tehdessään.